Kerem Bey | Gif
Daha da söylenmeyeceğim, bunu son kez diyorum.

Yok abi yok bu sefer tamamen sessizlik. Yok olmuyor, boşuz.

Kusura bakmayın ama başkası için tüm zevklerini her şeyini değiştirenleri hiçbir zaman anlamadım, anlamayacağım da.

maviligirl1907:

kerembey:

Lan olduğun gibi kabullenmiyorsan demek ki bu iş olmayacak, kendini değiştirmenin manası yok

kendini başkası için değiştiriyosan eğer o hayat sana ait değildir zaten.BAŞKASININDIR.

kerembey:

-Believe

kerembey:

Doctor Who

Kusura bakmayın ama başkası için tüm zevklerini her şeyini değiştirenleri hiçbir zaman anlamadım, anlamayacağım da.

Lan olduğun gibi kabullenmiyorsan demek ki bu iş olmayacak, kendini değiştirmenin manası yok

naber ya
Anonymous

ben yine geldim sa as
Anonymous

Ferhat su an anadoluda okuyor bunu gorursen ferhat senin aq sjsnsjsnsnsnsnsjd
Neyse ben yedi cuce rolundeykene hdbdbshsbs
Cok asabi bakmisim ulan hsbsjdndjdjdjdnddjdj
#me #asabi #lol #old #children

Ferhat su an anadoluda okuyor bunu gorursen ferhat senin aq sjsnsjsnsnsnsnsjd
Neyse ben yedi cuce rolundeykene hdbdbshsbs
Cok asabi bakmisim ulan hsbsjdndjdjdjdnddjdj
#me #asabi #lol #old #children